- Öldüm mü ben?
- Hayır Çiçeğim. Açtın...
Ben biliyorum
Öldüm mü ben diye sağa sola bakındığım gecelerimi
Ben biliyorum
Her şey tepetaklak olmuş gibi gelirken
Ben vazgeçmişken
Sana gelsem Sende dinlensem bıraksam diye düşünürken
Üryan bir hâlde olduğum yere çöküp kalmışken
Kalk Çiçeğim karnını doyur, ölmedin hayattasın
Ben buradayım diyeni...