13 Şub 2015

NOK-TA


Damladığın yarayı kapatmıyorum
Ne vakit kabuk bağlasa, iyi olsa bir parça
Kanatıyorum.

Uykudan uyanıyorum bir gece vakti
Bir rüya görmüşüm, hayırdır inşallah yorgunuyum
Odanın karanlığına bırakıyorum düşlerimi
Kabusumla kalıyorum.
Uykudan uyanıyorum en olmayacak vakti gecenin
Kan ter içinde özlemekteyim ellerini.
Nasıl tutuşulur el ele kaygılardan azade, hatırlıyorsan
Çağırıyorum. 

 Gelemiyorum
Aynaları kırmışım, perdeleri örtmüşüm
Dağınığım uzun zamandır, içmediğim ne çok sigaranın
Ne çok izmaritiyle sarmalanmışım.
Biz bir şey kovgunuyuz, bir şey kovgunu ama ne?
Türkü gibi sızıyorsun sularıma teklifsiz, bitti diyorum
Biz… Bir şey kovgunuyuz ne kovgunu ne…

Damladığın yarayı kapatmıyorum
İyi olmayagörsün
Kanatıyorum, kanırtıyorum.

Ve biz iki toprak kovgunuyuz iki sahipsiz tohum…
Yeşerir miyiz??? 
Zannetmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *