- Öldüm mü ben?
- Hayır Çiçeğim. Açtın...
Ben biliyorum
Öldüm mü ben diye sağa sola bakındığım gecelerimi
Ben biliyorum
Her şey tepetaklak olmuş gibi gelirken
Ben vazgeçmişken
Sana gelsem Sende dinlensem bıraksam diye düşünürken
Üryan bir hâlde olduğum yere çöküp kalmışken
Kalk Çiçeğim karnını doyur, ölmedin hayattasın
Ben buradayım diyeni...
Ve sürüne sürüne de olsa gidip hayata tutunduğumu
İnsanlar konuştu
Kendi sözlerine inandı
Kendi zanlarıyla yaktı yıktı dağıttı
Düştüm mü düştüm evet
Ama öyle güzel bir yere düştüm ki...
Senin avuçlarına.
Sevgine.
Rahmetine.
Büyüklüğüne
Ve o büyüklüğüne rağmen hayran olunası inceliğine.
Beni uyuttun
Bana müzik dinlettin
Gel film izleyelim sen seversin Çiçeğim dedin
Kalkmaya gerek yok Ben taşıyacağım dedin
Ve zaman durdu.
Gerçekten durdu.
Zaman Sende öyle bir durdu ki sadece Senle Ben kaldık
Ömrümün en güzel Ömrümün en âşık Ömrümün en hayran vakitlerini
Ömrümün en karanlık görünen gecelerinde yaşadım
Çünkü Sen vardın
Teslim almıştın
Her zerremi...
Öldüm mü ben? diye anlam veremeden sağa sola bakınırken
Ölmedin Çiçeğim Ben buradayım
Sen yaşayacaksın hem de Benim bahçemde açan nadide bir çiçek gibi diyen...
Allah...
Sevgili...
Yoldaş...
Arkadaş...
Yâren... Rab... Kahraman.
Seninim.
Senin Çiçeğinim.
Sen bana Çiçeğim dedin.
Ben o ismi hiçbir şeye değişmem....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder