13 Şub 2018

SERSEM


Hiçbir şeyin yolunda gitmediği zamanlarım oldu. Oldu biliyorsun.
Yolu değiştirmek istedim.

Aksayan bir bacağın çaresizliğiyle basarken toprağa,
ezber ederken yüz bilmem kaçıncı kez ne denli yalnız olduğumu bu çürük karanlıkta,
bir parça olsun herkesleşebilmek için kıyasıya savaşırken kendimle...
Ve yenilirken koşulsuz... 

Bir güzel unutmuşsun kıskandım doğrusu.
Beni sorarsan dev bir yangından sağ çıkamamış gibiyim, sormazsın ya zaten.
Ben dersini hiç almayan şu haylaz çocuk hani, sersem.
Eğer sorarsan tutunmak istediğim bütün dalların mezarına ağladım.
Sorarsan hep kaçmaya çalıştım peşimdeki gölgenden.
Sorarsan yorgun düştüm saymaktan ellerine doğru attığım adımları.
Sormazsın ya zaten, tut ki sordun
sokakları boşalmış, ışıkları kapanmış ürkek bir şehir gibiyim.

Sana gözü kara halimle değil, korkaklığımla rastladım çünkü.
Eğilip büküldükten, kırılıp döküldükten sonra rastladım.
Sana kendimi hiç sevmediğim saatlerde, hep bir şeylerden vazgeçerken rastladım.
Yenilirken rastladım kaybederken rastladım.
Sana avuç içi kadar bir şehrin göbeğinde, kim bilir nerede olduğunu düşünürken her saniye, çok beklediğim yerlerde değil hep pes ettiğim demlerde rastladım.

Hiçbir şeyin yolunda gitmediği zamanlarda yolu değiştirmek istedim.
Ve seni bulamadığım her yoldan
kan revan geri döndüm. 

Bir güzel unutmuşsun kıskandım doğrusu

Beni sorarsan sormazsın ya zaten, 
kimselerin gözüne ilişmeyen
nereye çıktığını kendi bile bilmeyen
gırtlağına kadar kilitli,
paslı bir kapı gibiyim.

Eğer sorarsan Tanrı'yla kavgaya tutuşmanın
haddi hesabı olmayan dönüşsüz eşiğindeyim.

Eğer sorarsan sormazsın ya zaten...

hep bilmediğin gibi işte
hiç sormadığın hiç sormayacağın gibiyim... 

12 yorum:

  1. sen de yazmayı bıraktıysan kimse yazmaz heralde :D nerelerdesin ya hu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yazımın altına 'Yazmayı bıraktın.' yorumu yapabilecek yegane insan sen olmalısın :) Bu aralar eskisi kadar sık yazamıyorum; ama yazmayı bırakmadım tabii ki. Buralardayım :)

      Sil
  2. Bu aralar herkes eskisi kadar yazmıyor galiba. Ya da yazamıyor. Ya da istemiyor... bilmiyorum ama ben de aynı durumdayım. Üzücü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok istiyorum. Hatta yazmaya en çok ihtiyaç duyduğum dönemlerden biri; ama maalesef elimde olmayan sebeplerden dolayı yazamıyorum. Sağlık olsun, hepimizinki gelir geçer. Capcanlı blog günlerimize geri döneriz umarım...

      Sil
  3. Eğer sorarsan sormazsın ya zaten...




    hep bilmediğin gibi işte

    hiç sormadığın hiç sormayacağın gibiyim...

    Bayıldım... Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım... Beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim.

      Sil
  4. Büyük blog takip etkinliğinden geliyoruz.

    Sizi de blog sitemiz ikizgezegen.blogspot.com.tr ye bekleriz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) İlk fırsatta uğrayacağım.

      Sil
  5. Kendime rastladım. Okurken bitmesin istedim. Bir parça sızıyla birlikte güzel de bir iç çektim. Ne denir, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bazen birinin nasılsın diye sormasına o kadar ihtiyaç duyarız ama kimse sormaz. Bazen de soranlara öylesine "iyiyim" demek adet olduğundan öylesine cevap veririz. Asıl sormasını istediklerimizin ise umurunda olmadığımız zamanlar vardır ve umutsuz vaka da budur bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların sormamasına alışılmıyor da işin kötüsü :)

      Sil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *