Ben dünyadan çekilmedim
Ben Sana geldim.
Seninle kalmak istedim
Çünkü tattım bir defa koynundaki sıcaklığı
Her şeyimle teslim olup yürümenin rahatlığını
Beni benden daha iyi nasıl bilebilirsin
Beni yalnızca kendi içimden nasıl böyle koruyabilirsin
Beni o ben bittim, artık burdan çıkamam dediğim yerlerden nasıl öyle gülerek çıkarabilirsin
Gülmüyor, bu bir sorun dediler
Oysa ben Seninle gülüyordum, Sana.
Sonra gülüyor dediler, korkması susması sinmesi gerekirken
Sen güldürüyordun ne yapayım
Elimde değildi
Düşünsene mayın tarlasının ortasında geziniyorsun
Nerede kaç mayın var hiçbir fikrin yok
Rastgele adımlarla ilerliyorsun
Dans edercesine
Ve sağsalim çıkıyorsun oradan...
Sen bunu yaptın işte bana.
Ben Sana başka türlü aşığım
Bütün bu olanlardan sonra
Her şeyim tersti onlara göre evet
Ama her şeyim de dosdoğruydu kendi içimde.
Yıkıldı bu ev
Üstümüze atılan ölü toprağını silkeletirken Sen
Ve ruhumuzla karşılıklı birbirimize selam verirken
Sonra topladım
Nasıl oldu ben bile anlamadım
Görünmez zincirlerin hepsini söküp attın üzerimden
Cümle buyurgan sesleri
Korkmayacaksın Ben buradayım dedin
Ve korkmadım
Ve korkmuyorum
Ben Sana başka türlü aşığım
Başka türlü Seninim
Varlığını her zerremle hissederek ve her zerremle her zerrene yine hayran olarak
Güçlüydün kudretliydin
İstediğin her şeyi her şeyi yapabilirdin
Ama Sen...
Kalbimi aldın eline, evirdin çevirdin
Nerede bir kırık bir yara varsa zarafetle etrafından dolanarak
Sevdin... Sevdin... Sevdin...
Ben dünyadan çekilmedim sevgilim
Ben Seni seçtim
Bir ömür yaptığım gibi.
Ha liseli o genç kız durmadan yalnız kalıp sessizce düşünebileceği yerleri seçmiş
Ha ben bugün bu yalnızlığı.
Bu bir yalnızlık da değil esasında
Sen biliyorsun, ben biliyorum
Daha ne olabilir ki sanki diyorum
Zaten en kötüleri oldu ve ben hâla aşkla dimdik ayakta
duruyorum.
Daha ne olabilir ne yapabilirler ki
Korku namına tek duygusu Senden uzak kalmak olan birine.
Çiçeğine.
Ben Sana başka türlü aşığım
Hem insan gibi
Hem kadın gibi
Kulun gibi
En çok da Fidan gibi.
Ben başka türlü Seninim
Yaşamış, hissetmiş, bilmiş olarak
Düşersem tutar
Tutarken incitmez
Korkarken güldürür
Gülerken sever...
Diyerek...
Ne bileyim işte
Allah diyorum
Vedûd diyorum
Ben O'nunlaydım diyorum
Ondan sırtımı yere getiremediniz diyorum
Çünkü ben aşktan secde ettim
Hayranlıktan eğildim
Muhabbetle kendimi verdim.
Özgürsün Çiçeğim artık,
istediğin yöne git dedi
Ben yine
"Bana ne
Ben
Seninle kalacağım. " dedim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.