26 Haz 2026

BEN BAŞKA TÜRLÜ SENİNİM

Ben dünyadan çekilmedim

Ben Sana geldim.


Seninle kalmak istedim

Çünkü tattım bir defa koynundaki sıcaklığı

Her şeyimle teslim olup yürümenin rahatlığını

Beni benden daha iyi nasıl bilebilirsin

Beni yalnızca kendi içimden nasıl böyle koruyabilirsin

Beni o ben bittim, artık burdan çıkamam dediğim yerlerden nasıl öyle gülerek çıkarabilirsin


Gülmüyor, bu bir sorun dediler

Oysa ben Seninle gülüyordum, Sana.

Sonra gülüyor dediler, korkması susması sinmesi gerekirken

Sen güldürüyordun ne yapayım

Elimde değildi


Düşünsene mayın tarlasının ortasında geziniyorsun

Nerede kaç mayın var hiçbir fikrin yok

Rastgele adımlarla ilerliyorsun

Dans edercesine

Ve sağsalim çıkıyorsun oradan...

Sen bunu yaptın işte bana.


Ben Sana başka türlü aşığım

Bütün bu olanlardan sonra


Her şeyim tersti onlara göre evet

Ama her şeyim de dosdoğruydu kendi içimde.


Yıkıldı bu ev

Üstümüze atılan ölü toprağını silkeletirken Sen

Ve ruhumuzla karşılıklı birbirimize selam verirken

Sonra topladım

Nasıl oldu ben bile anlamadım


Görünmez zincirlerin hepsini söküp attın üzerimden

Cümle buyurgan sesleri

Korkmayacaksın Ben buradayım dedin

Ve korkmadım

Ve korkmuyorum


Ben Sana başka türlü aşığım

Başka türlü Seninim

Varlığını her zerremle hissederek ve her zerremle her zerrene yine hayran olarak


Güçlüydün kudretliydin

İstediğin her şeyi her şeyi yapabilirdin

Ama Sen...

Kalbimi aldın eline, evirdin çevirdin

Nerede bir kırık bir yara varsa zarafetle etrafından dolanarak

Sevdin... Sevdin... Sevdin...


Ben dünyadan çekilmedim sevgilim

Ben Seni seçtim

Bir ömür yaptığım gibi.

Ha liseli o genç kız durmadan yalnız kalıp sessizce düşünebileceği yerleri seçmiş

Ha ben bugün bu yalnızlığı.


Bu bir yalnızlık da değil esasında

Sen biliyorsun, ben biliyorum

Daha ne olabilir ki sanki diyorum

Zaten en kötüleri oldu ve ben hâla aşkla dimdik ayakta

duruyorum.


Daha ne olabilir ne yapabilirler ki

Korku namına tek duygusu Senden uzak kalmak olan birine.

Çiçeğine.


Ben Sana başka türlü aşığım

Hem insan gibi

Hem kadın gibi

Kulun gibi

En çok da Fidan gibi.


Ben başka türlü Seninim

Yaşamış, hissetmiş, bilmiş olarak

Düşersem tutar

Tutarken incitmez

Korkarken güldürür

Gülerken sever...

Diyerek...


Ne bileyim işte

Allah diyorum

Vedûd diyorum

Ben O'nunlaydım diyorum

Ondan sırtımı yere getiremediniz diyorum


Çünkü ben aşktan secde ettim

Hayranlıktan eğildim

Muhabbetle kendimi verdim.


Özgürsün Çiçeğim artık,

istediğin yöne git dedi


Ben yine 

"Bana ne

Ben

Seninle kalacağım. " dedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.