6 Eki 2016

BİR DEFA



Dokunmanın hayalini kurdum bir defa
Ellerine hiç değilse bir defa
Seni her gün gördüm kendi yalnızlığında boğulurken
Sokakta dağılırken, kalabalığa tükürürken
Her gördüğümde sevdim bir defa
Her gördüğümde yandım bir defa
 
Uzaklığını heceledim, yakınlığını bilemedim
Çok öptüm dudaklarını ruhun duymadı
Başım omzuna düştü içimde fırtınalar koparken
Ardında dağılırken, yanında savrulurken
Her andığımda yandım bir defa
Her yandığımda sevdim bir defa

Rastlamadım ayak izine sokaklarında kentimin 
Avuçlarımda parmaklarına hiç rastlamadım
Seni her gün kaybettim yanı başımda dururken 
Çok karıştım tuzuna duyan olmadı 
Gitmek istedim ve gittim 
Her gittiğimde döndüm bir defa 
Her döndüğümde yandım bir defa 
Her yandığımda sevdim bin defa...


12 yorum:

  1. Şiir gibi şiir. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kime yazdın bu şiiri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak için illa ki somut birilerini ya da duyguları bekleseydik hiçbir şey yazamazdık; çünkü kendi kendimizi kısırlaştırmış olurduk. Aslında çok saçma bir soru ve fazlasıyla "Sana ne bundan?" tribini hak ediyor; ama ben yine de cevap verdim. Öğrenmiş oldunuz.

      Sil
    2. Fidan cevabına bayıldım, şiir yazmak için illa belirli biri olmak zorunda değil. Sen harikasın. Uzun zamandır bloğuma uğramamıştım, iyi ki uğramışım dedim senin şiirini okuyunca. Meğer ne çok şey kaçırıyormuşum buralara uğramamakla. Sevgiler canım.

      Sil
    3. Hoş geldin :) Seni burada görmek çok güzel. Ya insanlar çok garip Nermin, sanalda bile rahat yok. Sorunun abukluğuna bakar mısın? Kime yazmışım? Blog gezmiyorum artık, kendi bloğuma yazmakta bile zorlanıyorum bazen, o yüzden. Ayrıca en küçük bir art niyet kırıntısını, sidik yarıştırma, ayak kaydırmaya çalışma mevzusunu bile kaldıramıyorum. Ben de toptan uzak duruyorum ne yapayım. Seni özledim ama :) İyi ki uğradın. Sevgilerimle.

      Sil
  3. Şiir işinde baya iyisin:)

    YanıtlaSil
  4. Aşkın hem klasik hem kendine özgü halleri çok güzel ifade edilmiş.

    YanıtlaSil
  5. İnsanları sevmiyor olabilirsin ama içinde sevgi olmayan birisi böyle güzel şeyler yazamaz.Sevgiyle dolu yüreğin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  6. Aksam saatine pek iyi geldi siirin.kalem bekçisi basligi iyi olmus 😊

    YanıtlaSil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *