Benim inadım Sana Allah
Senin için.
Kalbim Sana,
Senin için.
Sabrım Sana,
Senin için.
Sükûtum Sana,
Senin için.
Onurum, gururum, haysiyetim ve doğruluğum Sana.
Aşkım Sana Allah.
İnancım değil, itimadım Sana.
Adına yalnızlık dedikleri,
Kendiyle kalma hâli...
Sana.
İstedikleri kadar o yana bu yana çekiştirsinler.
Başım döne döne Sana gelirim.
Konuşsun dursunlar.
Kulağım Sende.
İnansınlar istedikleri kadar kendi sahte dünyalarına,
Kendi hükümdarlıklarına...
Ben Kral'ın kim olduğunu bilirim.
Ve severim.
Öylesine severim ki...
Yalnız Sana muhtaç,
Yalnız Sana gönüllü,
Yalnız Sana tutkun,
Sana vurgun,
Sana sevdalı,
Sana hayran,
Sana yangın,
Yalnız Sana kul olurum.
Çünkü etmezsin...
Tutar, zarafetle ayağa kaldırırsın.
"Her şeyinle tam, her şeyinle Benimsin Çiçeğim." dersin.
Başım döner.
Bir daha severim.
"Düştüm." dedim.
"Tuttum." dedin.
"Bittim." dedim.
"Şimdi başlıyor." dedin.
"Kalkamam." dedim.
"Kalkacaksın. Ben varım." dedin.
"Yürüyemem." dedim.
"Sen sadece yürü. Tutuyorum Çiçeğim." dedin.
"Konuşasım yok dünyanın boş hâllerini." dedim.
"Yaz Çiçeğim, sadece yaz." dedin.
Benim inadım Sana Allah.
Senin için.
Cümle varlığımla bir ömür zaten Seni seçmişim.
İcap etsin...
Bir daha,
Bir daha,
Bir daha seçerim.
"Ben buradayım Çiçeğim." dedin ya...
Tükenmem.
İnadım kabarır.
Ruhum ayaklanır.
Aşkım şahlanır.
"Ben de buradayım Allah'ım"
derim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.