27 Haz 2026

BENİ KOYDUĞUN HÂL

Bende deliye benzer bir hâl varsa,

O da Sanadır.


İnsan Seni böylesine derinden hisseder de,

İçinden içinden yaşar da,

Öyle sevilir,

Öyle taşınır,

Öyle güç bulur,

Öyle şefkat görür de

Biraz deli olmaz mı?


Hayatımın en karanlık tünelinden,

Işığına baka baka,

Güle oynaya geçtim.

Ve hâlâ geçmekteyim.


Turuncum...

Hiçbir şey yapmak,

Hiçbir şey olmak zorunda olmadığım yer.


Ev...


Muzip Sevgilim...

Oyun Arkadaşım...

Labirente sokup

Bir nefeste çıkaranım...


"Ben seni nerede olsan bulurum Çiçeğim."

Dedin.


Ve öyle de yaptın.


Her günüm,

Her anım,

"Nasıl yaptın?"

diye sormakla geçiyor.


Ve gülmekle...


İçimin en derin köşelerinden gelen

O sessiz gülüşlerle...


"Dile Benden ne dilersen Çiçeğim."

Dedin.


Sen geldin ya...

Daha ne dileyeyim?


Seni sevmek...

Senden sevilmek...


Öylesine tam,

Öylesine büyülü bir şey ki...


Ve beni koyduğun hâl

Öylesine güzel ki...


Ne isteyeyim?


Seni isterim elbet.


Seni isterim Ey Vedûd.


Seni isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.